Taisyklės

PIRKIMO – PARDAVIMO TAISYKLĖS INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE FOTOSPAUDA.LT


1. BENDROSIOS NUOSTATOS


1.1. Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) sudarytos norint užtikrinti Jūsų (toliau – Pirkėjas) ir internetinės parduotuvės fotospauda.lt (toliau – Parduotuvė) teises, nustatyti abiejų šalių pareigas ir atsakomybes.
1.2. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas naudojasi Parduotuve, teikia Parduotuvės siūlomų paslaugų ar prekių užsakymus, vykdo užsakymų apmokėjimą, pateikia asmeninius duomenis, skaito Parduotuvėje esančią informaciją ir atlieka bet kokius kitus veiksmus (toliau viskas bendrai – Paslaugos).
1.3. Visos internetinėje Parduotuvėje užsakytos prekės yra gaminamos pagal Pirkėjo specialiuosius nurodymus.
1.4. Taisyklės laikomos sutartimi (toliau – Sutartis), sudaroma tarp Pirkėjo ir internetinės parduotuvės fotospauda.lt  administratoriaus UAB „Vilniaus GAIRA“ (toliau – Pardavėjas, įmonės kodas 125664184, PVM mokėtojo kodas LT256641811, buveinės adresas: S.Žukausko g. 39, 09130 Vilnius).
1.5. Pirkėjas užsakymo sudarymo metu spausdamas mygtuką „Apmokėti“ patvirtina, kad įdėmiai perskaitė visas Taisykles, suprato jų turinį ir be jokių išlygų sutinka su visomis Taisyklėse išdėstytomis nuostatomis ir įsipareigoja jų laikytis. Jei Pirkėjas nesutinka besąlygiškai laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų ar nesupranta Taisyklių turinio, Pirkėjas neturi teisės naudotis Parduotuvės paslaugomis.
1.6. Pirkti gali tik turintys paskyrą Pirkėjai.
1.7. Parduotuvė pasilieka teisę bet kuriuo metu Taisykles keisti. Pirkėjui taikomos tos Taisyklės, kurios galioja pirkimo momentu.


2. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES MOMENTAS


2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, užsako prekes, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
2.2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma fotospauda.lt duomenų bazėje.


3. PRIVATUMO POLITIKA


3.1. Pirkėjas, norėdamas pirkti Parduotuvėje, turi susikurti paskyrą užpildydamas formą. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo momentu pateiktus duomenis keisti, papildyti ar ištrinti.
3.2. Pirkėjo registracijoje pateiktus duomenis naudos tik Pardavėjas ir jo partneriai, teikiantys paslaugas, susijusias su prekių užsakymu, pirkimu ir pristatymu.
3.3. Kurdamas paskyrą Pirkėjas nustato - ar galima elektroniniu paštu ar telefono numeriu siųsti informaciją apie ypatingas nuolaidas ar akcijas.
3.4. Pirkėjas patvirtina, kad suteikia Pardavėjui teisę informuoti Pirkėją el. paštu ar telefonu apie užsakymo vykdymo eigą.
3.5. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti tretiesiems asmenims informacijos apie Pirkėją. Tretiesiems asmenims Pirkėjo asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais.
3.6. Susikūręs paskyrą Pirkėjas įsipareigoja niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų.
3.7. Pirkėjas patvirtina, jog žino, kad naršant Parduotuvėje, kompiuteryje, kuriuo Pirkėjas naudojasi, bus išsaugomi „cookies“. „Cookies“ – tai duomenys, perduodami iš Parduotuvės į Pirkėjo kompiuterio kietąjį diską. „Cookies“, naudojamų Parduotuvėje, priėmimas nesuteikia Pardavėjui prieigos prie Pirkėjo asmeninės informacijos. Pardavėjas naudojasi „cookies“, kai reikia identifikuoti Pirkėjo kompiuterį, o tai suteikia galimybę Pardavėjui pasiūlyti geresnę Paslaugų kokybę. Daugelis naršyklių automatiškai priima „cookies“ pagal nutylėjimą, bet Pirkėjas gali atsisakyti „cookies“ ar iš dalies juos apriboti, nustatydamas naršyklėje tam tikrus pasirinkimus. Tuo atveju kai kurios Parduotuvės teikiamos paslaugos gali neveikti.
3.8. Pardavėjas turi teisę bet kada, be išankstinio įspėjimo apriboti arba sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuvės paslaugomis. Taip pat turi teisę nutraukti Parduotuvės veiklą apie tai neinformavęs Pirkėjo.
3.9. Norėdamas ištrinti paskyrą negrįžtamai Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją el. paštu, nurodytu Parduotuvės tituliniame lange.


4. TEIKIAMŲ PASLAUGŲ IR GAMINAMŲ PRODUKTŲ SPECIFIKACIJOS


4.1. Nuotraukų spausdinimas.
4.1.1. Nuotraukos spausdinamos sidabro halidų technologijų pagrindu.
4.1.2. Atspausdintų nuotraukų spalvos, šviesumas, kontrastas gali skirtis nuo atvaizduojamų Pirkėjo monitoriuje, nes vienodas spalvų, kontrasto, šviesumo atvaizdavimas popierinėje nuotraukoje ir kompiuterio monitoriuje yra neįmanomas dėl skirtingų šių vaizdo perdavimo priemonių fizinių savybių, skirtingų monitorių gamintojų naudojamų technologijų, programinės įrangos ir jos nustatymų, taip pat ir sidabro halidų technologijų pagrindu spausdinamų fotografijų įrangos specifikos. Skirtingų fotolaboratorijų atspausdintos nuotraukos dažniausiai nebūna vienodos - tai yra normalu. Šie skirtumai nelaikomi atsiradusiais dėl Pardavėjo kaltės, nelaikomi nekokybiškomis paslaugomis, todėl Pardavėjas už juos neatsako.
4.1.3. Norint pasiekti maksimalų vaizdo redagavimo programomis apdorotą Pirkėjo nuotraukos panašumą su Pardavėjo atspausdinta popierine nuotrauka reikalingas Pirkėjo monitoriaus kalibravimas. Pirkėjas turi teisę nemokamai užsisakyti skaitmeninį profailą el. paštu, o įsigyti popierinį to pačio profailo atspaudą galima foto salone arba užsisakyti jo pristatymą norimu adresu. Pirkėjo monitoriaus derinimą atlieka pirkėjas.
4.1.4. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi nurodyti spausdinimo parametrus – nuotraukos dydį, konkretaus failo kopijų skaičių, spalvingumą, popieriaus paviršių, kadravimo būdą. Taip pat būtina nurodyti ar pateiktas nuotraukas reikia koreguoti ar ne. Šalia kiekvienos grupės būtinų pasirinkti parametrų yra aprašymas. Pirkėjas turi perskaityti aprašymą. Pirkėjas neturi teisės teikti užsakymų, jei nesuprato parametrų aprašymo turinio.
4.1.5. Optimizuota nuotraukų korekcija - tai spausdinimo įrangos gamintojo sukurta vaizdo optimizavimo sistema "AccuSmart". Nuotraukos yra papildomai apdorojamos spausdinimo metu - yra padidinamas jų kontrastas, ryškumas, spalvų intensyvumas, optimizuojamas šviesumas. Nuotraukos koregavimas spausdinimo metu nėra skaitmeninės nuotraukos defektų (raudonos akys, kadravimas, visiškas ryškumo nebuvimas, per maža failo raiška, netiksliai užfiksuotos spalvos, pakeista originali, nemodifikuota sRGB spalvų terpė, apgadinta failo rinkmena, neteisinga ekspozicija dėl fotografavimo metu blogai parinktos programos ir t.t.) šalinimas specialiosiomis vaizdo apdorojimo programomis. Pasirinkus "Nekoreguoti" spausdinimo mašinoje išjungiamos visos vaizdo optimizavimo programos ir nuotraukos spausdinamos tokios kokios yra. Įvairiomis programomis redaguotose failuose būtina išlaikyti originalią, nemodifikuotą sRGB spalvų terpę. Prieš renkantis šį parametrą būtina įsitikinti, kad Pirkėjo monitorius tinkamai sukalibruotas pagal Pardavėjo įrangos profailą.
4.1.6. Neryškios, per mažos raiškos ar kitus trūkumus, kurių negalima pašalinti spausdinimo mašinų įrangoje įdiegtomis programomis, turinčios nuotraukos tokios pat bus ir fotopopieriuje. Už šiuos trūkumus Pardavėjas neatsako.
4.2. Spalvota spauda iš PDF rinkmenų.
4.2.1. Spalvota spauda spausdinama miltelinių, lazerinių technologijų pagrindu.
4.2.2. Atspaudų spalvų atspalviai ir jų intensyvumas gali skirtis nuo atvaizduojamų Pirkėjo monitoriuje, nes vienodas atvaizdavimas popieriniame spaudinyje ir kompiuterio ar telefono ekrane yra neįmanomas dėl skirtingų šių vaizdo perdavimo priemonių fizinių savybių, skirtingų monitorių gamintojų naudojamų technologijų, programinės įrangos ir jos nustatymų, taip pat ir dėl miltelinės, lazerinės spaudos mašinų spalvų skaidymo specifikos. Šie skirtumai nelaikomi atsiradusiais dėl Pardavėjo kaltės, nelaikomi nekokybiškomis paslaugomis, todėl Pardavėjas už juos neatsako.
4.2.3. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi nurodyti spausdinimo parametrus – atspaudo dydį, kopijų skaičių, popieriaus gramatūrą ir kitus parametrus.
4.3. Spauda ant drobės su porėmiu.
4.3.1. Spauda ant drobės atliekama plačiaformačiais rašaliniais spausdintuvais.
4.3.2. Atspausdintų drobių spalvų atspalviai ir jų intensyvumas gali skirtis nuo atvaizduojamų Pirkėjo monitoriuje, nes vienodas atvaizdavimas audinyje ir kompiuterio ar telefono ekrane yra neįmanomas dėl skirtingų šių vaizdo perdavimo priemonių fizinių savybių, skirtingų monitorių gamintojų naudojamų technologijų, programinės įrangos ir jos nustatymų, taip pat dėl rašalinės spaudos mašinų spalvų perdavimo specifikos. Šie skirtumai nelaikomi atsiradusiais dėl Pardavėjo kaltės, nelaikomi nekokybiškomis paslaugomis, todėl Pardavėjas už juos neatsako.
4.4. Suvenyrų su nuotraukomis gamyba.
4.4.1. Suvenyrams gaminti naudojamos įvairios technologijos.
4.4.2. Perkeltų ant suvenyrų nuotraukų spalvos, šviesumas, kontrastas gali skirtis nuo atvaizduojamų Pirkėjo monitoriuje, nes vienodas spalvų, kontrasto, šviesumo atvaizdavimas įvairių medžiagų paviršiuose ir kompiuterio monitoriuje yra neįmanomas dėl skirtingų šių vaizdo perdavimo priemonių fizinių savybių, skirtingų monitorių gamintojų naudojamų technologijų, programinės įrangos ir jos nustatymų, taip pat dėl specifinių suvenyrų gamybos technologijų. Šie skirtumai nelaikomi atsiradusiais dėl Pardavėjo kaltės, nelaikomi nekokybiškomis paslaugomis, todėl Pardavėjas už juos neatsako.
4.4.3. Norėdamas užsakyti suvenyrą Pirkėjas turi perskaityti veiksmų, kuriuos reikia atlikti aprašą. Aprašas yra šalia kiekvieno produkto.
4.4.4. Fotosuvenyrų ruošiniai dažnai yra unikalūs. Keraminiai ruošiniai savo paviršiuje gali turėti įvairių įdubimų ar iškilimų. Akmens ruošinių briaunų raštas dažniausiai būna skirtingas, paviršiuje gali matytis duobutės ar iškilimai ir pan. Mediniai ruošiniai gali turėti įspaudų ar šakų. Ir visa tai yra normalu, nes tai yra rankų darbo ar nesudėtingų mechanizmų pagalba pagaminti ruošiniai.   
4.5. Pardavėjas neanalizuoja Pirkėjo pateiktų skaitmeninių failų turinio ir tinkamumo gamybai, tekstuose netaiso gramatinių ir stiliaus klaidų. Pirkėjo pareiga atidžiai apžiūrėti nuotraukas ir PDF rinkmenas savo kompiuteryje, išsididinus jas per visą ekraną, ir nuspręsti kurias iš nuotraukų reikia spausdinti, iš kurių gaminti suvenyrus su nuotraukomis ar drobes su porėmiais. Spausdinami visi Pirkėjo užsakyti failai ir gaminami visi kiti užsakyti produktai, nepriklausomai nuo pateiktų failų turinio ar kokybės. Už failų turinį, kuris draudžiamas LR teisės aktuose numatytais atvejais ir dėl to galimai atsiradusius nuostolius, atsako Pirkėjas.


5. PASLAUGŲ KAINOS


5.1. Visos teikiamų paslaugų kainos yra skelbiamos internetinėje Parduotuvėje, kiekvienoje paslaugų grupėje. Galioja užsakymo darymo metu nurodytos ir užfiksuotos kainos. Kainos gali keistis be atskiro įspėjimo. Užsakymų pristatymo kainos yra skelbiamos skiltyje „Kainos“.


6. UŽSAKYMŲ VYKDYMO TERMINAI


6.1. Pardavėjas įsipareigoja įvykdyti užsakymą per tam tikrą terminą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja atsiimti užsakymą per tam tikrą terminą.
6.3. Užsakymų vykdymo terminai skaičiuojami darbo dienomis.
6.4. Apytiksliai užsakymų įvykdymo terminai yra aprašyti interneto Parduotuvėje, skiltyje „Kada gausiu savo užsakymą?“.
6.5. Kiekvieno užsakymo formavimo pabaigoje yra rodoma užsakymo ataskaita. Joje yra atvaizduojama patikslinta prognozuojama užsakymo pristatymo data. Atvaizduojama data yra įvertinus, kad užsakymas bus apmokėtas dabar.
6.6. Apmokėjimą atliekant vėliau ar kitą dieną, tiek pat persikelia ir prognozuojamas užsakymo įvykdymo terminas.
6.7. Užsakymo vykdymas pradedamas iškart po apmokėjimo. Nuo šio momento jokie užsakymo pakeitimai nėra įmanomi.


7. UŽSAKYMŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS


7.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakymą į Pirkėjo pasirinkta vietą.
7.2. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi pasirinkti pristatymo ar atsiėmimo būdą ir perskaityti šalia esantį jo aprašymą. Apie užsakymo pristatymą Pardavėjas skelbia internetinėje Parduotuvėje, skiltyje „Užsakymų istorija“, stulpelyje „Vykdymo būklė“. Vykdymo būklė „Pristatytas“ reiškia, kad Pirkėjo užsakyme nurodytas asmuo jau gali vykti atsiimti užsakymo. Informacija, kad užsakymas yra pristatytas taip pat gali būti (nebūtinai) atsiųsta ir el. paštu. Atsiimti užsakymą gali tik Pirkėjo nurodytas asmuo.
7.3. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi nurodyti tikslius gavėjo duomenis – vardą, pavardę, veikiantį ir LR telefono kodą turintį telefono numerį, el. pašto adresą. Pirkėjas prisiima visas galimai papildomai atsirasiančias išlaidas, tokias kaip užsakymo persiuntimas ar peradresavimas, dėl pateiktų neteisingų duomenų.
7.4. Užsakymų pristatymo ar atsiėmimo būdai:
7.4.1. Atsiėmimas fotosalone – prisijungęs prie el. Parduotuvės ir užsakymų istorijoje pamatęs, kad užsakymo vykdymo būklė tapo „Pristatytas“ Pirkėjo  nurodytas asmuo gali atvykti atsiimti užsakymo. Atsiimant būtina žinoti užsakymo numerį ir gavėjo vardą ir pavardę. Užsakymus būtina atsiimti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo jų apmokėjimo datos.
7.4.2. Atsiėmimas LP Express 24 siuntų terminale - gavęs pranešimą SMS žinute ir/arba el. paštu su terminalo dėžutės atidarymo PIN kodais Pirkėjas turi atvykti atsiimti užsakymo į pasirinktą siuntų terminalą. Siuntą būtina atsiimti per 72 valandas nuo jos pristatymo. Vėliau neatsiimti užsakymai yra grąžinami Pardavėjui. Pakartotinis neatsiimto užsakymo siuntimas yra mokamas ir sudaro dvigubą siuntimo be nuolaidos kainą. Praradus terminalo atidarymo PIN kodus – per atsiėmimui skirtą terminą susisiekite su LP Express 24 tarnyba telefonu: 8 700 55400. Siuntos numerį (pvz. CCxxxxxxxxxLT), kuris reikalingas identifikuojant siuntą, rasite užsakymų istorijoje, aktualaus užsakymo eilutėje.
7.4.3. Atsiėmimas Pardavėjo veiklos partnerių parduotuvėse - prisijungęs prie el. Parduotuvės ir užsakymų istorijoje pamatęs, kad užsakymo vykdymo būklė tapo „Pristatytas“ Pirkėjo  nurodytas asmuo gali atvykti atsiimti užsakymo. Atsiimant būtina žinoti siuntos numerį ir turėti su savimi bet kokį asmens identifikavimo dokumentą. Siuntos numerį (pvz. RNxxxxxxxxxLT) rasite užsakymų istorijoje, aktualaus užsakymo eilutėje. Užsakymus būtina atsiimti per 30 kalendorinių dienų nuo jų apmokėjimo. Vėliau neatsiimti užsakymai yra grąžinami Pardavėjui. Pakartotinis neatsiimto užsakymo siuntimas yra mokamas ir sudaro dvigubą siuntimo be nuolaidos kainą.
7.4.4. Pristatymas per LP Express kurjerių tarnybą – Pirkėjo nurodytu adresu siuntos pristatomos darbo dienomis, 8-18 valandomis. Pirkėjas turi būti pasiekiamas telefonu, nes prieš pristatant siuntą gali skambinti kurjeris. Susisiekite su LP Express kurjerių tarnyba telefonu: 8 700 55400, jei praleidote kurjerio skambutį ar nebuvote vietoje pristatymo metu. Siuntos numerį (pvz. CHxxxxxxxxxLT), kuris reikalingas identifikuojant siuntą, rasite užsakymų istorijoje, aktualaus užsakymo eilutėje. Pakartotinis neatsiimto užsakymo siuntimas yra mokamas ir sudaro dvigubą siuntimo be nuolaidos kainą.
7.5. Užsakymo pristatymo būdų keitimas, kai užsakymas jau išsiųstas yra neįmanomas.
7.6. Laiku neatsiimti užsakymai. Neatsiimtus ir grąžintus užsakymus Pirkėjas gali:
7.6.1. Nemokamai atsiimti Parduotuvės biure.
7.6.2. Užsakyti mokamą pakartotinio persiuntimo paslaugą. Paslaugos kainą sudaro dvigubas pasirinkto siuntimo būdo tarifas be nuolaidos.
7.6.3. Nurodyti užsakymą sunaikinti (sumokėti pinigai negrąžinami).
7.7. Šešis mėnesius nuo apmokėjimo datos neatsiimti užsakymai yra nemokamai saugomi Pardavėjo biure. Per šį terminą Pirkėjui nepareiškus valios, nurodytos Taisyklių 7.6.1,2,3 punkuose, neatsiimti užsakymai yra sunaikinami, o sumokėti pinigai negrąžinami.


8. APMOKĖJIMAS IR PIRKIMO DOKUMENTAI


8.1. Visos Pardavėjo teikiamos paslaugos ir produktų gamyba yra atliekama pagal specialiuosius Pirkėjo nurodymus ir/arba yra akivaizdžiai pritaikytos tik būtent tam Pirkėjui, todėl gaminami tik pilnai apmokėti užsakymai.
8.2. Parduotuvėje integruotos tiesioginės apmokėjimo per didžiuosius LT bankus nuorodos. Visi likę LT veikiantys bankai ir kitos atsiskaitymo galimybės yra integruotos PAYSERA sistemoje.
8.3. Pardavėjas privalo kiekvienam apmokėtam užsakymui išrašyti pirkimo PVM sąskaitą - faktūrą. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi nurodyti rekvizitus, reikalingus PVM sąskaitos – faktūros išrašymui. Vėliau PVM sąskaitoje faktūroje nurodytos informacijos taisyti galimybių nebus. Nenurodžius rekvizitų sąskaita bus išrašyta paskyros sukūrimo metu nurodyto asmens vardu.
8.4. Sąskaita išankstiniam apmokėjimui išrašoma, kai Pirkėjas nurodo, kad pavedimą atliks įmonė. Po apmokėjimo išankstinio apmokėjimo sąskaitos vietoje bus išrašyta pirkimo PVM sąskaita – faktūra.
8.5. PVM sąskaitos – faktūros ir sąskaitos išankstiniam apmokėjimui pateikiamos elektroniniu būdu, PDF formatu, jos talpinamos Pirkėjo paskyroje, skiltyje „Užsakymų ataskaita“. Spauskite aktualaus užsakymo numerį ir atsisiųskite arba atsispausdinkite reikalingą dokumentą.
8.6. Popierinės sąskaitos siunčiamos už papildomą 1,99 € mokestį.


9. PIRKIMO PARDAVIMO SUTARTIES ATSISAKYMAS IR SĄLYGŲ KEITIMAS


9.1. Pirkimo pardavimo sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsisakyti negalima, nes visų produktų gamyba yra atliekama pagal specialiuosius Pirkėjo nurodymus ir/arba yra akivaizdžiai pritaikyta tik būtent tam Pirkėjui.
9.2. Užsakyto produkto keitimas kitu ar bet koks kitoks produkto modifikavimas, kai užsakymas yra apmokėtas ir perduotas gaminti (vykdymo būklė "gaminamas") yra neįmanomas. Užsakymo gavėjo duomenų keitimo ar tikslinimo kaina, kai užsakymas jau yra išsiųstas - 2,99 €. Užsakymo pristatymo būdo keitimas po užsakymo išsiuntimo yra neįmanomas. Kitų užsakymo sąlygų keitimo kaina (kai tai yra įmanoma) - 5,99 €.


10. PRETENZIJŲ NAGRINĖJIMO TVARKA


10.1. Norėdamas pareikšti pretenziją dėl galimai netinkamai atlikto užsakymo Pirkėjas turi kreiptis el. paštu info@fotospauda.lt, nurodydamas užsakymo numerį ir trumpai aprašydamas pretenzijos esmę.
10.2. Pardavėjas privalo pateikti atsakymą. Pardavėjas turi teisę nagrinėti pretenziją 10 dienų, jeigu LR teisės aktai nenustato kitokių terminų. Esant sudėtingiems atvejams, šis terminas gali būti pratęstas papildomai 15-ai dienų. Atsakymai dėl pretenzijų Pirkėjams pateikiami elektroniniu paštu.


11. PREKIŲ KOKYBĖ IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS


11.1 Prekėms suteikiama garantija, jeigu ji yra taikoma ir nurodyta prekės aprašyme. Jeigu. Pardavėjas nenumato garantijos, vadovaujamasi garantiją reglamentuojančiais LR teisės aktais.
11.2. Pirkėjas supranta, kad kai kurie prekės parametrai ar atspalviai gali skirtis nuo realiųjų dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių, todėl Pardavėjas už tai neatsako.
11.3. Remiantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2011/83/ES 2011-10-25,  dėl vartotojų teisių, kuria iš dalies keičiamos Tarybos direktyva 93/13/EEB  ir Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 1999/44/EB bei panaikinamos Tarybos direktyva 85/577/EEB ir Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 97/7/EB, 9 str. 1 p., Teisė atsisakyti sutarties netaikoma Direktyvos 16 str. c punkto atveju, kai tiekiamos prekės pagamintos pagal vartotojo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms. Vadinasi Pirkėjas neturi teisės atsisakyti sutarties, jeigu įsigytos kokybiškos prekės buvo gaminamos pagal Pirkėjo specialiuosius nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytos tam tikram Pirkėjui asmeninėms reikmėms. Remiantis šių Taisykių 1.3 punktu, užsakytos prekės yra gaminamos pagal Pirkėjo specialiuosius nurodymus. Vadovaujantis Direktyvos 2 str., 4 p.: pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintos prekės – prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios pagaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą. Vadinasi, užsakyta prekė gali būti grąžinama tik dėl užsakymo nurodymų neatitikimo ar mechaninių pažeidimų, atsiradusių transportuojant prekę.
11.4. Kokybiška prekė – tai fizinis daiktas, pagamintas pagal specialiuosius pirkėjo nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytas būtent tam Pirkėjui, ir atitinkantis jo aprašymą Parduotuvėje su šiose Taisyklėse aprašytomis specifikacijomis arba atitinkantis pasaulinį gaminimo technologijos standartą (pvz. sidabro halidų technologijų pagrindu atspausdinta nuotrauka -  tai standartiniu RA-4 procesu apdorotas atitinkamo dydžio fotografijos popieriaus lapas su jame atvaizduotu Pirkėjo pateiktu vaizdu. Baltas keraminis puodelis – tai baltas keraminis puodelis, kurio išoriniame paviršiuje patalpintas Pirkėjo nurodytas atvaizdas ir/arba tekstas ar maketas).
11.5. Pardavėjas privalo nekokybišką prekę ar jos dalį perdaryti ar pakeisti kita, analogiškų parametrų preke. Nesant tokiai galimybei Pardavėjas privalo grąžinti proporcingą Pirkėjo sumokėtų pinigų sumą, atitinkančią grąžinamų prekių dalį.


12. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS


12.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
12.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
12.3. Jei Pirkėjas nesutinka besąlygiškai laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų ar nesupranta Taisyklių turinio, Pirkėjas neturi teisės naudotis Parduotuvės paslaugomis.
12.4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.


Vilniaus GAIRA, UAB
Patvirtinta 2016 m. spalio 10 d.
Įsakymu nr. FSP 201610/1

Galioja nuo 2016 m. spalio 13 d., 14:00 val.