Dažniausiai užduodami klausimai


1. Kodėl negaunu pranešimų apie užsakymą ar registraciją į el. paštą?
 
Susiję su užsakymu laiškai pateko į "spam" (šlamštas, brukalas) aplanką, todėl Jūs nematote laiškų pagrindiniame kataloge. Atsidarykite "spam" (šlamštas, brukalas) katalogą ir pažymėkite iš fototospauda.lt gautą laišką kaip "not spam" (ne šlamštas, ne brukalas). Nuo tada laiškus turėtumėte gauti į pagrindinį katalogą.

2. Kaip apmokėti užsakymą per el. bankininkystės sistemas?
 
Pasirinkite mokėtojo šalį - pvz: kai Jūsų sąskaita yra Lietuvoje veikiančiame banke - pasirinkite "Lietuva". Išskleiskite lauką "elektroninė bankininkystė" ir spauskite ant savo banko logotipo. Į Jūsų el. paštą bus atsiųstos sėkmingą apmokėjimą patvirtinančios žinutės iš Paysera ir Fotospauda.lt.
 

3. Paspaudus "Tvirtinti" ar "Pirkti" niekas nevyksta, ką daryti (naudojantis CHROME naršykle)?
 
Jūsų kompiuteryje esanti Chrome naršyklė blokuoja iššokančius langus arba Jūs juos užblokavote patys. Atlikite žemiau aprašytus veiksmus, kad atblokuotumėte iššokančius langus:
 
Dešiniajame viršutiniame naršyklės kampe spauskite naršyklės "MENIU" mygtuką ir lango apačioje spauskite "Rodyti išplėstinius nustatymus":
 
Toliau spauskite "Turinio nustatymai...":
 
Suraskite poziciją "Iššokantieji langai" ir pažymėkite punktą "Leisti visose svetainėse rodyti iššokančius langus":
 
Spauskite "Atlikta"
 
Tada atsijunkite nuo fotospauda.lt ir uždarykite visus naršklės langus, atsidarykite naršyklę naujai ir prisijunkite prie svetainės. Spauskite "Krepšelis" ir baikite užsakymo formavimo procesą, jei jau buvote jį pradėję arba eikite į "Mano nuotraukos" ir pradėkite formuoti naują užsakymą.